PUJADA AL PUIGSACALM. ANULADA!!!

Llàstima, finalment el temps no ens ha deixat sortir a caminar. Una altre sortida que queda ajornada per quan trobem un forat.

Per cert, a partir d'ara i per evitar situacions com la d'avui al matí en que 5 persones estàveu esperant al CER sense saber si s'anularia la sortida o no, ens comprometem a avisar de l'anulació d'una activitat abans de les 20h del vespre del dia abans de la sortida.

Gràcies i als més matiners disculpeu les molèsties,

Ens veiem a la pròxima

7 comentaris:

lancha ha dit...

HOMBRE,JA ESTAVA AIXO UNA MICA SOSILLO,FEIA DIES QUE ESTAVA MASA TRANQUIL!!!!!!!!COM SEMPRE PER UNA COSA O ALTRE NO PUC NAR,PERO TU SI MARCELO,QUE CON LAS MANOS NO SE CAMINA!!!!!!ANIMO YA QUEDA MENOS PIBE

Francisco ha dit...

A aquesta m'apunto, crec que malgrat el meu lamentable estat fisic, la podrem fer, sense haver de cridar a cap helicopter de rescat.

Francisco ha dit...

Abans se m'ha oblidat donar-te "animos" Marcelo, espero que et recuperis aviat. El que diu Lancha té raó amb el braç no es camina....

isaac ha dit...

Ei Francisco!!! Benvingut siguis. Aquesta caminata t'agradarà i segur que et servirà per començar-te a posar fort que tu tens fusta que jo ho se!!!

I els demés apunteu-vos tots que aquesta serà guapa...anims!

lluis ha dit...

JO TAMBÉ M'APUNTO!!!!
Ja sabeu qui farà d'escombra!

MARCELO ha dit...

HEYYY CAMPIONS!!GRÀCIES A TOTS PER L'ÀNIM!!AQUÍ ESTIC EN LA DOLÇA ESPERA AMB ELS ESTUDIS PREOPERATORIOS, ENTRE METGES I AVORRINT ALS QUALS M'ENVOLTEN AMB LA MEVA PARCIAL INVALIDESA!.SORT QUE EL CLIMA ACOMPANYA....¿..?,ALGÚ SAP QUAN PLOURÀ?PER FAVOR JA BASTA D'AIGUA!!, JA VEUEN ,ESOY FET UN QUEJICA INSUPORTABLE!!,TORNANT AL TEMA, SI PER A AQUESTA DATA NO HE PASSAT ENCARA PER QUIROFANO ALLÍ ESTARÉ I SI NO ELS ACOMPANYO ESPIRITUALMENT! ; PER CERT, BENVINGUT FRANCISCO!ENHORABONA HOME!A POSAR-SE EN FORMA QUE FINS ALS 3000M NO PAREM!!ENS VEIEM GENT I ALTRA VEGADA ,GRÀCIES!!

isaac ha dit...

Bé Lluis bé també et veig a punt. Per cert ja pots passar a buscar la llicència federativa pel bar del CER. Ens veiem maquinilla!!!

!!! A T E N C I Ó !!!


RECORDEU
, dia de trobada: primer divendres de cada mes, a les 20h al local
de la secció (2ª planta del CER).

Per participar en les activitats que organitzem desde la secció cal estar federat per la FEEC (tràmit que fem desde la secció). En cas de que no ho estigueu us haurem de fer "l'assegurança temporal" que val 4'80€/dia.