FOTOS: MATINAL PEL MONTGRÍ

Bones gent;

Avui diumenge dia 08, hem fet la primera Matinal pel Montgrí de l'any, donat que el primer diumenge de mes era dia 1 i pocs estàvem aptes per caminar.

Ens ha servit per retrobar-nos amb la muntanya després de festes i cremar algun que altre kilo de més que hem guanyat durant aquests dies d'excessos.

Per mostra algunes fotos;

Ens ajuntat a les 08h al CER una colla de matiners amb ganes de caminar. La temperatura a primera hora era força fresca i convidava a posar-se en marxa ràpidament.

Després de situar-nos al punt de partida de l'excursió atenem com sempre les instruccions del nostre guia abans de començar a caminar.

El grup ràpidament s'enfila muntanya amunt per un sender en busca dels primers raigs de sol.

Com és habitual en aquestes matinals, el nostre guia en Jaume Salvat, ens fa alguna que altre explicació sobre motius d'interès vari que anem trobant al llarg del recorregut.

El ritme suau i el desnivell quasi inapreciable fan d'aquestes sortides un reclam ideal per tot tipus d'excursionistes. A la foto els germans Morón fan de guies "espirituals" del grup de novells que avui s'han atrevit a venir a caminar.

Al cap d'un parell d'hores ben bones el sol ja escalfava prou. Avui el dia ens ha acompanyat, cel clar i res de vent.

Arribem al punt des d'on tenim una de les millors perspectives de l'Escala i com és habitual ens hi fem una foto de grup.

A partir d'aquest punt ja tot es baixada per corriol i entre pinedes i sorra.

Una última explicació d'en Jaume ens aclara que aquestes barraques de pedra que estem tan acostumats a veure eren fetes per la gent que venia a treballar a la vinya cap a mitjants del segle passat. Aquesta en concret es troba solitària enmig d'una extensa pineda, encara resta dempeus i només li manca la coberta.

Després de quasibé 4h de marxa arribem de nou al camí del Termes tancant la ruta circular avui triada al gust del nostre estimat guia.

Per últim i per no perdre la tradició celebrem la conclusió d'aquesta matinal amb una cervesa ben freda a la terrassa del CER.

Salut i muntanyes i fins la propera!!!!

I.Royo ha dit...

Un dia inmmillorable amb una companyia més que digna!! Recordeu, la propera Matinal ens toca baixar el Pessebre del Monplà!!

!!! A T E N C I Ó !!!

RECORDEU
, dia de trobada: primer divendres de cada mes, a les 20h al local
de la secció (2ª planta del CER).

Per participar en les activitats que organitzem desde la secció cal estar federat per la FEEC (tràmit que fem desde la secció). En cas de que no ho estigueu us haurem de fer "l'assegurança temporal" que val 4'80€/dia.