FOTOS: XIX MARXA POPULAR "LA MARXOSA"

Bones gent;

Aquest passat diumenge els de la secció hem anat a fer la XIX marxa popular "la marxosa" que transcòrrer per les Valls de Carrera i del Bac a la comarca de la Garrotxa. Xino xano i sense estressos varem fer el recòrregut de 21km aprox. i uns 700mts de desnivell en 5h05'. La Marta en Lluis, la Mariana i l'Isaac van ser els representants aquest cop de lluir el nom del CER en aquesta coneguda marxa.

El grup a l'inici

L'itinerari era força suau i guanyava alçada molt progressivament.

El bosc de la Garrotxa sempre humit i frondós ens feia pedre de vista la llarga cua de caminadors que duiem davant i darrera.

Passat ja el primer control el camí começa a enfilar i el grup pren un bon ritme.

La pujada mes dura de l'itinerari la trobem uns quilòmetres abans d'arribar al 2on control situat al vessant oest del Montpetit (898m).

Cal destacar la bona organització d'aquesta marxa on desde l'inici trobem indicacions constants sobre la flora autòctona, les runes properes i les panoràmiques dels voltants.

A mig camí ens sorprén l'esglesiola de Sant Martí de Toralles, un paratge realment bucòlic.

La representació de secció femenina, la Mariana i la Marta aprofiten de tant en tant per estirar els músculs que ja ens començen a pesar.

Vorejant la part obaga del Montpetit arribem a uns clars (la Pineda)...

...des d'on el bosc s'obre i podem divisar la cresta del Ferran (983m) i el Pic de Bassegoda (1373m).
Sovient anem creuant rieres i cap a la meitat del recorregut la pluja fa acte de presència.
No ens queda més que protegir-nos i resar perque no vagi a més doncs encara ens queden uns quants quilòmetres per arribar. La Marta i l'Isaac invocant clemència als núvols.
Sembla que el cel ens ha concedit una oportunitat i ens deixa arribar al 3er control sense mullar-nos massa. La Mariana i la Marta tirant del grup.

La baixada es força llarga i mantinguda fet que ens desgasta una xic més.

Foto de grup a l'arribada.
Be doncs, fins la pròxima!!!

martona ha dit...

Ei gent que divertida la marxosa, per repetir!!!!

Ja tinc ganes de la pròxima!!

petonàs grup

!!! A T E N C I Ó !!!

RECORDEU
, dia de trobada: primer divendres de cada mes, a les 20h al local
de la secció (2ª planta del CER).

Per participar en les activitats que organitzem desde la secció cal estar federat per la FEEC (tràmit que fem desde la secció). En cas de que no ho estigueu us haurem de fer "l'assegurança temporal" que val 4'80€/dia.